Ανάβαση σε Μακρυνόρος και Τσακαλάκι Ορεινής Ναυπακτίας

Το Τσακαλάκι και το Μακρυνόρος (ή Μακρύορο) είναι βουνά του νομού Αιτωλοακαρνανίας και πιο συγκεκριμένα, της Ορεινής Ναυπακτίας. Βρίσκονται αρκετά κοντά στη Ναύπακτο, εντός της περιοχής που περικλείεται από τους ποταμούς Κότσαλο, Εύηνο και Μόρνο. Μαζί με τα βουνά Άγιος Κωνσταντίνος (ή Βελβιτσιάς), Ξηροβούνι και Μαλαθούνα, δημιουργούν ένα πολύ όμορφο ορεινό συγκρότημα που χαρακτηρίζεται από κορυφές σχετικά χαμηλού υψομέτρου και από πολύ πυκνά ελατοδάση, ειδικά στην βορειοδυτική πλευρά του.

Read more...

Aνω Χώρα-ΤΣΑΚΑΛΑΚΙ

Από την πλατεία και ανηφορίζοντας τα σοκάκια της Άνω Χώρας, βγαίνουμε σε χωματόδρομο, στην κορυφή του χωριού. Διασχίζουμε τον χωματόδρομο και μπαίνουμε για λίγο σε χάραξη χωματόδρομου. Ακολουθούμε το μονοπάτι στα δεξιά του χωμ. Περνάμε 2 στέρνες (μια χωματένια, όπου και πόσιμο τρεχούμενο νερό και μία τσιμεντένια) και ένα πέτρινο εικόνισμα. Περνώντας ξέφωτο, με καλλιέργεια καστανιάς και ακολουθώντας σταθερά ΝΔ πορεία, βγαίνουμε πάλι σε χωματόδρομο. Στα 100 μέτρα συναντάμε διασταύρωση χωματόδρομων και παίρνουμε τον αριστερό. Τον ακολουθούμε για 400 μέτρα και μπαίνουμε στο δασωμένο, στα αριστερά του δρόμου, σε μισοκλεισμένο μονοπάτι ,μέσα στο καστανόδασος.

Εκδρομή στην Ορεινή Ναυπακτία

Τον περασμένο Νοέμβριο που επισκεφτήκαμε την περιοχή είχε αρκετό κρύο, ο ξενοδόχος μας είπε ότι το χειμώνα χιονίζει πολύ συχνά ενώ ακόμα και το καλοκαίρι η κουβέρτα για τον ύπνο είναι απαραίτητη.

Βρίσκεται στον νομό Αιτωλοακαρνανίας. Το μεγαλύτερο χωριό της περιοχής είναι η Άνω Χώρα η οποία απέχει από τη Ναύπακτο 52χλμ, βρίσκεται σε υψόμετρο 1000μ και έχει μόνιμο πλυθησμό 400 κατοίκους.